Aku pengen njileh mripatmu
nggo nyawang endahe donyo lan manekawarnane gesang iki
aku pengen njileh tanganmu
tak nggo ngelus elus dodoku seng loro lan sirahku seng ngelu mikir awakmu
aku pengen njileh sikelmu
tak nggo peplayon ngoyak gegayuhan seng soyo banter mlayu ninggal awakku
aku pengen njileh bahagiamu
nggo ngrasakke bungahe gesang marang sliramu...............
neng koe ki sopo yo ? mboh aku ra ngerti ,aku ra ruh..

Aku ingin meminjam matamu
untuk melihat indahnya dunia dan warna-warni kehidupan ini
aku ingin meminjam tanganmu
Untuk kupakai mengusap dadaku yang sakit dan kepalaku yang pusing memikirkan dirimu
Aku ingin meminjam kakimu
untuk berlari mengejar keinginnan yang berlari makin  kencang meninggalkan diriku
Aku ingin meminjam bahagiamu
untuk merasakan senangnya hidup dengan dirimu........
tapi kamu tu siapa ya? entahlah aku tak tau aku tak ngerti...

I want to borrow your eyes
See the beauty of the world and for color - iridescent Life
I want to borrow your hand
I use to rub my chest pain and headache I thought of you
I want to borrow your feet
Pursuing passion raced increasingly leave me
I want you to be happy to borrow
Life was pleased with myself ........
But you tu Who is this ? I do not know I do not know I do not understand ...

Komentar

Postingan populer dari blog ini

SUKA DUKA JIWA

Bunga Kemuning